Tvoríte SEO články? Zamerajte sa na nadpisy

Kvalitné SEO články musia obsahovať viacero vecí. jednou z nich sú však správne nadpisy a podnadpisy. Asi viete, že niekedy boli považované za jednu z najdôležitejších vecí pri SEO optimalizácii. Dnes s tým mnohí nesúhlasia, no pravda je niekde uprostred.Detail na titulok v novinách

META dáta stále fungujú

Popisky, nadpisy a ďalšie meta dáta umiestnené pri textoch, slúžia ako akési pomôcky pre vyhľadávače. Vďaka nim dokážu text rýchlejšie prezrieť a zistiť, čo presne sa v ňom nachádza. Mnohí experti tvrdia, že dnes sú vyhľadávače chytré natoľko, že im žiadne pomôcky dávať nemusíme. Ak sa nad tým však zamyslíte z toho pohľadu, že vyhľadávače musia „listovať“ medzi miliónmi stránok a miliardami textov, nejaká tá pomôcka určite ne je na škodu. Navyše, ak by vám META dáta naozaj nepomohli, tak uškodiť vám neuškodia určite.

Nadpisy musia byť jasné odlíšené

Ako sme už naznačili, tak práve nadpis a podnadpisy by ste mali tvoriť tak, aby boli pre vyhľadávače čo najzrozumiteľnejšie. Ako to urobiť? V prvom rade nezabudnite na používanie nadpisov a podnadpisov H1,H2, H3. tak dáte vyhľadávačom jasne najavo, že ide o časť textu, ktorá je podstatná pre ľudí, preto jej budú venovať čas aj oni.Žena v svetri sedí pro stole, usmieva sa a pracuje na počítači

Využite ich na sto percent

Nadpisy aj podnadpisy sú ideálnym miestom na umiestňovanie kľúčových slov. Preto sa ich snažte práve na týchto miestach využívať čo najviac. Čo najviac však neznamená, že by ste ich mali natrepať do každučkého nadpisu aj podnadpisu. Ak už tak chcete urobiť zvoľte rozdielne slová alebo ich obmeny. Ak budete písať napríklad o topánkach, v jednom podnadpise zvoľte slová ako „predaj topánok“ a v druhom „predaj tenisiek“. To je samozrejme len príklad.

Na úkor kvality

Pri vytváraní nadpisov by ste si mali dávať pozor na to, aby snaha o použitie kľúčových slov neznehodnotila text po obsahovej stránke. ak máte výborný nápad na nadpis, no bez kľúčového slova, použite radšej ten.